به نام خدا
امروز حدود ساعت چهارونیم بود که با بهمن قصد بیرون رفتن کردیم،فقط هماهنگی ما این بود که امروز را به نحوی بگذرونیم،پس با پیشنهاد بهمن به سمت کرج برای کار بهمن رفتیم که میخواست از طریق عضویتی که در انجمن استاد کاران داشت خودشو و خ خوب یا بعد خوب...
به نام اولین خالق زیبایی خدای مهربان
آیا بهتر این نیست که با بهترین کیفیت و نزدیکترین راه به حالی خوشایند و راهی درست دست یافت،اغلب ما بایستی تجربه های تکراری را از زندکی ببینیم و درگیر آن شویم تا پخته شویم و راه درست را انتخاب کنیم،واین خوب یا بعد خوب...